Fuck yeah.

Nu har jag sett Team America.
Det var ganska bra, men som alltid är jag ganska kräsen när det gäller film.
Jag tycket den var okey, inte riktigt min smak, men det funkade som sagt.

Annars så har jag nyss målat naglarna och jag väntar på att en kär vän till mig ska ringa som lovat.
Igår var det kalas här hemma förresten.
Johan komfirmerade sig och släkten kom hit.
Även Lars och Sara kom (Moster och Morbror) det var roligt för jag har inte träffat dom på väldigt länge, speciellt inte Sara.
Även mina småkusiner kom, vi kastade bollar och lekte.
Jag älskar min kusin Alicia, hon är så söt och klockren, kommer alltid med små roliga kommentarer trots att hon bara är 2 år gammal.
Det bjöds iallafall på smörgåstårta, chokladtårta och någon slags marängtårta.
Marängtårtan var sagolikt god, farmor lyckas alltid att få till det.
Vi satt ute på alltanen där det var stekhett och alla svättades floder, pappa fick tillslut skruva loss ett fönster så vi åtminstonde kunde andas.
Men trevligt var det.
Jag fick därmot höra det eviga tjatet från min Mormor om hur dumt det är att jag inte äter kött, jag blev lite irriterad den här gången och sa "ja, det är ju tur att någon av oss tänker till".
Hon kollade konstigt på mig och gick, rätt åt henne.

Patrik som inte kunde komma, eftersom hans mor fyllde år, var saknad av min familj och nästan alla frågade vart han var och varför han inte var där.
Lite påfrestande efter att ha förklarat 5 gånger.
Min låsasmorfar som träffat honom innan viskade sedan till mig vid bordet att han var klart godkännd från hans sida.
Det fick mig att skratta lite, han är så snäll.
Mormor som kallade honom Dennis hela tiden när de träffades för första gången sa dock ingenting.

När alla hade åkt pustade jag ut och somnade på soffan nästan på en gång.
När jag vaknade hade jag en äcklig varsmak i munnen som har suttigt i enda sedan dess.
Blir nog ingen skola imorgon heller, vilket nog är bäst.
Jag är så sjukt skolless nu så det finns ju inte, ska bli så skönt med lov.

Dagens fråga: Vad är meningen med livet?
Dagens fråga är till för att ni kära läsare ska svara och säga era åsikter.

Jenny Sellsve

image31
Naturen är det vackraste vi har, varför förstöra den?


Kommentarer
Postat av: Swedesssss

If you betray us, I'll rip your fuckin' balls off and stuff them up your ass. So, the next time you shit, you'll shit all over your balls!

2007-03-26 @ 23:00:11
Postat av: Jenny Sellsve

Verkar som det är fler som sett Team America.;)

Postat av: olivia

jag har inte kommit underfund med vad meningen med livet är. vissa säger ju att meningen med livet är att dö, men det tror jag verkligen inte. kanske är meningen med livet att man ska vara lycklig och leva ett bra liv? (vad ett bra liv är ju en helt annan fråga, det varierar ju från person till person)

2007-03-27 @ 15:43:13
URL: http://oliviabergvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback