Packat och klart.

Imorgon sker det.
6 månader sedan jag och Patrik träffades, vilket ska firas med en helg i Norge på lyxhotell.
Kan det bli bättre?
Jag har velat komma här i från en längre tid nu och imorgon ska jag äntligen bara få slappa och må gott med personen jag älskar. Lycka.
Jag har packat klart nu och allt är i ordning.
Har även hunnit med en massa saker idag också.
Jag skrev inte igår eftersom jag sov så fruktansvärt länge och hade därför inget att skriva om, men idag, idag har jag gjort en massa.

Jag klev upp klockan 07:00,tog bussen till Östersund med min bror.
Han ville ha mitt personliga råd gällande hans frisyr, han skulle alltså klippa sig.
Frisören verkade dock inte riktigt fatta vad det var som skulle göras så det blev lite för långt i nacken, men det är inget som jag inte kan göra någonting åt.
Det är bara att plocka fram saxen det, men det får ske en annan dag.
Jag har i alla fall färgat hans hår mörkt nu och det blev riktigt snyggt.
Jag träffade även Patrik i stan och var med honom och bror i stan.
Det var trevligt.
Skulle egentligen träffa Henrik också men det hanns tyvärr inte, så vi får ta det en annan dag istället.
För övrigt så har jag väl inte gjort så väldans mycket mer.
Nu ska jag sova och invänta den efterlängtade resan.

Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: olivia

hoppas du har haft det bra/har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback