I'm back.

Ledsen att det blivigt så lite skrivande nu på ett tag, men internet har inte funkat som de ska.
Det har iallafall hänt relativt mycket nu den senaste tiden.

Hela förra veckan var jag hemma pga att det har varit lite jobbigt nu ett tag.
Från torsdagen till måndagen var jag med min älskade Patrik.
Han följde med mig och min familj på morsdagfika hemma hos farmor och farfar, vilket var mycket trevligt.
Mina kusiner var också där, Eric, Emil, Alicia och Adrian.
Alicia som är 2 år tror jag, var helt farcinerad av min mobil och såg på alla bilderna.
När jag visade ett kort på Patrik och fråga om hon visste vem det var sa hon, Mmm, Paprika, och pekade på Patrik.
Patrik har alltså skaffat sig ännu ett smeknamn.

På måndagen åkte Patrik hem till Hara och jag stannade hemma.

Just nu är  jag lite krasslig, ont i halsen och så, så jag tror faktiskt att jag fortsätter skrivandet senare ikväll.
Jag har ganska mycket att berätta iallafall.


Patrik, på den tiden då jag hade flätat hans hår.

Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback