Kärlekens bitterljuva.

Det blev ingen skola idag heller för jag mådde inge bra, faktiskt.
Jag tror inte att det blir imorgon heller för om jag ska vara ärlig så är det en del som rasar nu.
Jag och Patrik bråkade en del idag. Mitt fel igen.
Jag vet inte vad som tagit åt mig på senaste tiden, jag blir så fruktansvärt lätt svartsjuk, det är inte likt mig.
Men vi jobbar på det och jag är övertygad om att så stark som våran kärlek är så kommer vi att hålla ihop.
Det är något som han har fått mig att inse dom gånger vi har bråkat.
Han är nog den enda som kan få mig att må riktigt bra när allt känns nere, eller ja, jag blir faktiskt på bättre humör när Henrik peppar mig också. Ett tack till Henrik och hans visa ord.
Patrik har fått mig att inse en del saker om mig själv jag inte alls tänk på förut och jag har en känsla av att jag gjort detsamma för honom.
Och ni som har hakat upp er på åldersskillnaden säger jag såhär till; Vänta tills ni själva växer upp lite och inser att kärlek inte har några gränser, är man kär så är man.

Min mor frågade mig tidigare idag om jag ville hitta på något imorgon om jag inte ska på skolan, för att kanske bli på lite bättre humör.
Och jag måste säga att jag överväger saken, för jag behöver nog kanske komma ut lite.

Nu kom jag på en sak också! Jag har ju glömt att berätta hur det gick med lägenheten.
Dom bra nyheterna är att jag fick den! Dom dåliga är att det finns inte dusch i lägenheten utan typ 20 menter utanför, men som är bara min, tack och lov. Jag har ingen större lust att dela dusch med en hög okända människor.
Som jag sa till Henrik tidigare, man vet aldrig vem som kan ha kissat i duschen eller snyltar schampo.
Nej, jag har nog min dusch för mig själv.
Jag tror iallafall att allt det här med lägenhet kommer lösa sig, jag ska ju dessutom börja jobba lite via internet när tiden börjar begé sig.

Vi får se hur jag gör imorgon.
Jag måste iallafall försöka börja sova på rätt tid om dygnet.

Jag återkommer.

För ett år sedan såg jag ut såhär.
Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tog mig friheten att adda din msn :) åh, vad mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback