Soffpotatis.

Sverige förlorade mot Ryssland, 2-4.
Jag är egentligen inte speciellt intresserad av ishockey men jag orkade bara inte resa mig upp ur soffan när matchen drogs igång.
Jag har varit så oerhört lat och trött idag så jag börjar undra vad det är med mig egentligen, men jag kanske bara har någon tonårskris eller liknande, det har väl alla?


Jag har alltid undrat vad det är som händer på den här bilden, jag ser en aningen panikslagen ut.
Men det kanske är så man ser ut efter en hetskisk sommar (2006).

Patrik ringde mig för ett tag sen iallafall och vi bestämde att vi skulle leka efter mitt besök på BUP.
Jag ska göra ett till försök med EMDR (googla det) och se om det funkar den här gången.
Sist tyckte jag inte att det blev någon skillnad, jag blev mest bara trött.
Det jobbiga är att jag antagligen ska till Östersund redan på morgonen men behandlingen är klockan 13:00.
Skulle till en början vara med Henrik, men han hade glömt bort att han skulle ju till Stockholm, så det var ju mindre kul för min del.
Får se om jag kanske hittar någon trogen vän som har lust att göra mig sällskap ett tag på morgonkvisten.
Efter behandlingen ska jag som sagt leka med Patrik och vi ska då hem till Eva, för dom ska repa tills på fredag, så jag ska jag kolla på.
Efter rep åker vi till Hara och har det gott, kanske spelar TV-spel som vanligt.

Idag har jag förresten haft över 100 unika besökare, vilket är superbra.
Jag har det sådär någon gång ibland och man blir lika förvånad varje gång.
Roligt hur som helst.

Fortsätt läs min blogg.

Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: jessica

jaa jag blev hur glad som helst.. willy wonka, willy wonka, lalalalalaaaaa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback