Via Grande med Henrik.

Hade två lektioner idag, sedan åkte jag till Östersund för att leka med Henrik och göra andra ärenden.
Tre var jag inne och jag träffade Henrik på Via Grande där han bjöd mig på pizza.
Otroligt snällt, och tack ännu en gång.
Patrik kom dit och hjälpte till att äta lite också.

Vi lullade runt lite på stan och i och med det uppstod ett visst litet missförstånd mellan Patrik och Henrik angående vad dom hade bestämt och inte, men som löste sig så vitt jag förstod.
Det var en trevlig visit i staden trots att jag och Henrik inte hann leka så länge som jag kanske hoppats på, men det får bli en annan gång (som vi sagt allt för många gånger nu).
Hur som helst så blev det Hara idag endå, eftersom jag ibland gör vissa missar som visar sig vara lyckade.
Det var nämligen så att jag hade glömt att det var torsdag och inte fredag så jag tog med mig gympakläder fast att vi inte har det förens imorgon, duktigt Jenny.
Så nu kan jag ju stanna här i Hara endå eftersom jag redan planerat det oplanerade, eller ja..Typ.

Imorgon är det iallafall fredag och jag SKA baka, jag måste baka, annars bryter jag mitt eget löfte och sina egna löften ska man hålla starkt på.

Nu blir det mer TV-spel, jag spöar Patrik ganska mycket nu faktiskt.
Nöjd.

Glad kristihimelfärdsdag.

Jenny Sellsve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback