Back on track.

Nu när jag har lov och allt tänkte jag att jag kanske ska börja skriva lite igen.
Jag har sagt det ofta, men det blir ju som det blir ibland.
Hur som helst så vaknade jag runt 10.00 imorse av att sotaren kom (jims morfar).
Var där i kanske 10 min sen gick dom så jag klev upp.
Jag är ganska trött idag eftersom vi vårstädade hela dagen igår och fixade en garderob till mig och så.
Så nu ligger alla min kläder prydligt i en stor rymlig garderob.
Jag plockade dessutom fram alla mina saker och ställde i hyllor och så.
Nu syns det verkligen att jag har flyttat in.
Jag tänkte sätta upp lite tavlor och så sen också, men vi får se när det blir av.
Det jag har kvar nu är att diska undan disken och tvätta, men det fanns ingen tvättid fören imorgon så jag får vänta med det.

I övrigt så är jag i full jakt efter ett sommarjobb, jag måste ju kunna betala hyran liksom.
Jag har i alla fall sökt på åldersomshemmet och på ett café.
Jag håller tummarna stenhårt, för jag behöver verkligen jobbet.
Om ni vet något lämpligt jobb här i Östersund så tipsa mig gärna, det skulle uppskattas.:)

Nu ska jag ta mig något att äta, jag håller på att förgås.
Jag skriver antagligen lite mer senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback