Här har ni för sexnovell

Antagligen så läser ni det här för att ni sökt på bloggsök efter "sexnovell" vilket jag personligen tycker är lite roligt faktiskt.
Att allt annat som är viktigt eller interssant för männsikor ligger under sökordet "sexnovell", jag menar hur kåta är svenska folket egentligen? Eller handlar det om kåthet?
Hmm, det kanske är något att skriva om på svenskan..
Nej, men ärligt, just nu sitter har här i min ensamhet, väntar på att mina pommes ska bli friterade, min pojkvän och hans vänner sitter i rummet brevid och gör konstiga ljud till teckningar, och så slår tanken mig "undrar vad som är mest aktuellt i bloggvärlden just nu, kanske ska ta mig en titt" och så är det sexnovevller! Och inte långt efter det är det Blondinbella, kände hur en total kulturkrock pågick inom mig, fast egentligen är det ganska roligt det här med sexnoveller.
Varför läser man sånt egentligen?
Det är väl inte för att alla är så desperata, det tror jag inte på.
Men vad är det annars? Att ni har så dålig erfarenhet av sex själva att ni måste läsa påhittade sexnoveller som kåta 13-åringar slänger ihop?
Jag kanske ska börja skriva sexnoveller? Eller vad tycker ni?
Nu har ni i alla fall läst ett helt blogginlägg i hopp om att det skulle innhålla massa styva manslemmar, men icke!
Ni fick ett heelt blogginlägg med bara smörja som ni egnetligen inte ens borde ha orkar plöja igenom.
Så går det.
Men jag kanske skriver en sexnovell nästa gång bara för att vara snäll...Eller nää, det skulle nog bli lite för hårdsmält.
Nåväl, njut i erat sökande efter sexnoveller gott folk.
Själv ska jag äta mina pommes nu.

-Jenny Sellsve.


Kommentarer
Postat av: Mr. Hallon

HAHA! Jag tycker du ska skriva en sexnovell, bara för min njutnings skull :D

2008-04-18 @ 13:39:29
Postat av: Joel

Det kanske är du som har snuskig fantasi eftersom du tänkte på att de fanns så mycket ^^

2008-04-18 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback