Sömngrupp.

Jag har verkligen blivit dåligt på att uppdatera.
Skäms lite över mig själv när jag endå har en blogg.
Hur som helst så har jag inte gjort så mycket mer än att jag var på sömngruppen idag.
Det var jag och två tjejer till den här gången och vi gick igenom lite vad det är som orsakar sömnproblem och så vidare.
Fick med oss lite papper och en mapp och fick i uppgift att börja föra sömndagbok.
Jag hoppas verkligen att det här funkar nu så jag får ork och klara av skolan så bra som jag vet att jag kan.

Just det, det här med att jag ska göra mig en helt ny egen hemsida (blogg) går lite sagt för tillfället eftersom Jim sitter fast framför sin dator och är helt inne i att sampla heffaklumparna, och jag klara inte att jag lära mig programet helt på egen hand.
Jag behöver en liten spark i baken så jag kommer igång så att säga.
Ut över det så var jag hos Erika igår och hon klippte mig som utlovat, vi gick också en promenad så fick fick oss lite motion (Adjö kalaskulan).
Sen tog jag bussen hem till Lugnvik där jag kollade lite på TV och slappade.
Så mycket mer än så har jag väl egentligen inte att berätta för den här gången.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback