Veckans planering.

Det är konstigt att jag fortfarande har så många läsare trots att jag inte skriver.
Fast smickrande också såklart.:)

Idag har jag varit på skolan, hade bara en lektion dock.
Åkte hem till Lugnvik och då kom Lemon och hälsade på.
Har så mycket att skriva om egentligen men har inte ork att skriva allt så jag lägger upp vad jag ska göra nu till veckan istället och uppdatarar det lite eftersom.

Måndag: Jag var på hälsokontroll och fick veta mitt BMI som tydligen var förträffligt bra, känns skönt.
Fick också veta att jag har lågt blodtryck vilket förklarar svimningarna.
Simon ringde mig och bad mig fråga far om han kan få träna sin nyinköpta valp på pappas mark.
Ska fråga pappa det senare ikväll.
Jag har beslutat mig för att skriva schema för varje vecka om vad som ska göras så inget glöms bort (vilket jag är väldigt duktig på).

Tisdag: Jag ska ha matte och EOS på skolan och hade tänkt hinna med att skriva klart artikeln och sagan som ska lämnas in på fredag och nästa vecka.
En bokrecension hade jag tänkt hinna slänga ihop också.
Kanske leka med Evertsson om han har tid eller så.

Onsdag: Eventuellt leka med Erika och få håret klippt utav henne.
Ha teater och skriva klart alla arbeten som jag antagligen inte hunnit med på tisdagen.

Torsdag:
Mamma och pappa kommer kanske in till stan och ska handla med mig för att sen träffa Bellas mamma för att skriva under hyreskontraktet.
Lär nog ta hela dagen.
Om jag hinner så ska jag laga mat till Jim och Leif, kanske något extra gott?
Och sen mysa med Jim och se någon bra film.

Fredag: Äntligen helg och det blir till att vila upp sig inför festen på lördagen, om jag ska gå.
Ska vara kattvakt till Simons katt också, det ska bli mysigt att få gosa med en liten kattunge hela helgen och bra pyssla om någon, Jim klarar sig alldeles för bra själv för att bli så mycket ompysslad.
Jag ska också lämna in Sagan jag skriva klart till Svenskan.

Lördag: Kanske den där festen hos Idas pojkvän då om jag är helt frisk det vill säga.
Gosa lite mer med kattungen och kanske försöka få klart den där målningen jag håller på med, det hade varit skönt att bli klar med den.

Söndag: Slappardagen då det antagligen inte kommer hända något alls, kanske städa lite, se någon film och äta ostbågar.

Där har ni min veckas planering.
Det kommer säkert tas bort något och kanske läggas till något, men man får ta det som det kommer.
Förresten när ska vintern ge sig!?
Jag blev så less imorse när jag hade planerat att ta på mig vårjackan och öppnade balkongdörren och såg att det vräkte ner snö, och det var slaskigt och kallt.
Nej, då tappade jag hoppet om att våren är påväg, kan det inte bara försvinna så att solen och sommaren kan få ta plats?
Hade varit perfekt för mig med lite happy toughts för en gångs skull.

Nej, nu ska jag se "döda poeters sällskap" och skriva klart artikeln.

Adjö-Jenny Sellsve.


Kommentarer
Postat av: TokTova

Döda Poeters sällskap är fan bra den. :)

2008-04-07 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback