Att göra innan jag dör-listan.

Att göra innan jag dör-listan.

[ ] Flytta till Lugnvik

[X] Få fullt på intagningsprovet till teater.

[ ] Kunna göra en egen snygg hemsida utan hjälp.

[ ] Besöka John Lennons dödsplats.

[ ] Ha en trekant.

[ ] Visa mig naken framför Hans majestät.

[ ] Köpa något från Tv-shop.

[ ] Få Kalle Dolk att dansa innan jag gått ut gymnasiet.

[X] Åka utomlands med någon nära.

[ ] Slicka på en flugsvamp.

[ ] Klippa mig kort.

[ ] Vara med i en film.

[ ] Vinna minst 10 000 kr på triss.

[ ] Få en ritning med hemmagjorda dammsugarpåsar ut i butik.

[ ] Få TurboTarm ut i världen.

[X] Flytta hemmifrån.

[ ] Åka till London

[ ] Fira min födelsedag med vänner och ha kul.

[ ] Våga bada i en sjö.

[ ] Bli stadsminister och förbjuda ketchupens existens.

[ ] Komma in på krogen innan jag är 18 (gills bara om de inte frågar om legg)

[ ] Få över 300 unika besökare på min blogg.

[ ] Kyssa Dan Bäckmans fötter.

[ ] Bli helgonförklarad.

[ ] Äta en hel burk med jordnötssmör på en kväll utan att kräkas.

[ ] Vara vegetarian i 2 år.

[ ] Sola topless i en rondell.

[X] Kissa i poolen på "Kall-badet".

[ ] Bli erbjuden att vara med i nyhetsmorgon och försova mig.

[ ] Få min telefon att hålla i 3 år till.

[ ] Lära mig joddla.

[X] Be er läsare att hjälpa mig komma på fler.

[ ] Komma på fler att-göra-saker till listan.


Kommentarer
Postat av: Elin

- Bli erbjuden att vara med i nyhetsmorgon och försova mig.

Hahahah! Underbart :D

Postat av: tess

haha älskar din header:D

2008-02-04 @ 16:05:20
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback