Bästa kvällen på länge.

Igår var det en mycket riktigt bra dag.
Jag slutade skolan, gick till busstorget och mötte upp Jim, Linda och Leif.
Vi skulle äta på Samurai för Linda hade bokat bord där.
Jag beställde vegerisk suchi som var supergod.
Betala gjorde jag inte heller, utan det var Jim som bjöd mig och Linda bjöd Leif.
Det var hur mysigt som helst, jag var jätteglad och kände mig bortskämd.
Inte nog med en brakmiddag på Kina.
Nej, sen var det till att nästan spring till bion vi skulle till.
"Sweeny Todd" hette filmen (Tim Burton-film) Johnny Depp i huvudrollen.
Ida hade sett den på datorn (nerladdare) dagen innan, och sa att det vad superkass, men ICKE jag tyckte det var jättebra jag, typisk Tim Burton, underbart.
Efter filmen ( som Jim också bjöd mig på) gick vi till rådhuset för att de på de där ljud och ljus-spelet.
Jaaa, det var väl mys.
Vi stod mest och frös och höll om varandra hela bunten.
Efter det åkte vi hem till Jim igen och jag satt och spelade Worms medanst Jim pillade med Reason, inte så oväntat, men det var mys ända tills jag fick världens huvudvärk och trodde jag skulle sprängas.
Jag fick en tröstkram såklart, då blev det lite bättre men det behövdes ändå Panodil för att lindra, men sen så var det bättre.

Men just nu grubblar jag på om jag verkligen ska åka hem eller inte, det känns som jag har en massa och göra och om jag ska åka hem ska jag kunna vara hemma ett tag.
Nu kommer jag bara hinna vara hemma en dag, knappt det, och här har jag saker att göra.
Nej, jag hatar beslutångest.
Jag vill hem på ett sätt, men på ett annat vill jag umgås lite med Jimi också.
Nej, jag ska fundera nån timme sen får vi se.
Men jag är sugen på myskväll....
Aja, nu ska jag äta lite.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback