Idag är det gratis.

Jahapp, alla hjärtans dag idag.
Just nu sitter jag hemma hos Jim och gör absolut ingenting.
Han sitter vid sin dator och jag vid min, som det ska vara.
Kanske blir någon film sen om jag har tur, känner för lite filmmys faktiskt.
Inte så mycket till "firande" idag men vi ska fira imorgon istället.
Ska äta kina och se på bio.
Jag har aldrig ätigt på kinaresturang och senast jag var på bio var nog över ett halvår sedan, så det blir nog mer än lyckat skulle jag tro.
På lördag funderar jag på att åka hem till Kall och mysa med djuren lite och ta det lugnt.
Kan behövas, jag har varit sjuk så länge nu så jag börjar funderar på om jag är döende eller något.
Huvudvärken och örvärken har jag haft i säkert 2 månader nu och det ger sig inte.
Lite bättre med förskylningen sen jag fick medecinen i alla fall, plus på det.
Just nu är huvudet värst i alla fall, känns som om jag ska sprängas vilken sekund som helst (jag gillar att överdriva).
Jag funderar på att tigga åt mig lite panodil av Jimi så det kanske lättar lite.
Nej, men det har varit en relativt lugn dag idag faktiskt.
Och nu ska jag ta mig en tripp till den kejserliga toaletten "Leif Myhres toa".
Häääärligt.


Hejdå och hångla gärnet, det är gratis idag.
-Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback