Idag ska det bli mys.

Dagen började som vanligt, väckarklockan ringde, Jim blev galen skrek på klockan, somnade sen om.
Jag fick panik varje gången klockan ringde och kände mig förvirrad och kollade mig runt i rummet.
Det var då, jag märkte att allt inte var som det brukar, det var ljust ute!
Och blå himmel och allt.
Jag fick lite vårkänsla (trosts snön).
Jag följde med Jim till bussen som kom jättesnabbt, gick hem och satte mig här.
Ska på skolan sen också, ska ha redovisning i svenska som jag tror kommer gå halvkasst.
Men med det här vädret spelar det ingen roll.
Sen efter skolan ska jag möta upp Jim vid bussen för att gå och äta och sen bio.
Kommer bli en helbra dag idag tror jag.
Bara massa mys heeela dagen lång.
Sen imorgon hade jag tänkt att åka hem till Kall också, det var ett tag sen jag var känns det som.
Mysa lite med Flensy och Zita, äta god mat och vila ut.
Men nu ska jag göra mig iordning för skolan.

-Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback