Kass uppdatering.

Kass uppdatering nu på senaste, men jag har en ursäkt.
Min dator har varit elak och tjurig så jag lämnade honom till Dr. Jimi för trimning.
Nu är det mycket bättre, den där Jim kan han.
Så förhoppningsvis blir det lite bättre uppdaterning nu.
Jag är ganska trött just nu och hungrig så det blir nog inget superinlägg idag, såhär på morgonen.
Anyfall, så idag ska jag (om jag hinner allt) Möta upp Jim på bussen för att köpa present till Leif som fyller tjugo idag.
Jag ska kanske på Mandas uppvisningstjosan, träffa Tova och hinna sova helst.
Nu är mackorna klara, gott!
Jag hoppas jag hinner, eventuellt att Mandas grej blir bortprioterad, tyvärr.
Känns som om det var något mer jag skulle hinna, men jag kommer hur som helst inte ihåg det nu.

Nej, jag hade tänkt lägga upp lite bilder och sen kolla på nyhetsmorgon (min nya sysselsättning om mornarna).
Nyhtsmorgon är faktiskt mysigare än man tror såhär på morgonkvisten, att ha det lite i bakrunden sådär och mysa ner sig i sägen.
Livet det.
En rostad kaviarmacka är inte heller helt fel på moset.
Det ända som fattas nu är en enegidryck eller kaffe så man håller sig vaken till skolan börjar.
Ska ha matte på morgonen, yey!

Nä, jag uppdaterar imorgonon igen.
Håll ut.

-Jenny Sellsve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback