Spontanitet.

Jag har en spontandag idag.
Känner för att göra en massa konstiga saker och bara vara dum.
Alla har vi såna dagar.

1. Jag vill klä av mig till underkläder, gå till skolan, rulla mig i snön och sen skolka och gå hem.

2. Städa hela lägenheten så den blir jättefin. (inte ofta sånna infall kommer)

3. Skriva 10 blogginlägg om egentligen bara en massa skitsnack.

4. Gå och säga till min psalmsjungande granne att sänka musiken som dunkar sönder mitt tak.

5. Göra klart min "att göra innna jag dör-lista".

Det var nog det som snurrar mest i huvudet.
2an och 5an känns det som om det mest troligt blir alltså.
Lägger självklart upp den här sen om jag kommer nån vart.
Kan gärna med förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback