Dagen luktar brännda fingrar.

Sikken dag säger jag bara.
Det mesta har gått fel.
1. igår brännde jag mig på spisplattan när jag skulle laga mat åt Jim och leif.
Blev rejäla blåsor och smärta.
2. Jag och Jim försov oss i morse fast att vi absolut inte skulle göra det!
(Vi var ner på gubbdagis idag och köpte en ny väckarklocka.)
3. Jag missade hela skoldagen pga att de var så sega på sjukhuset.
Men jag fick lite salva och plåster på såren så det var värt det.
Har inte alls lika ont längre.
4. Jag hade gjort om bloggen jättefint, och precis när jag ska spara så dör internet! Yey!
Till att börja om.
Jag har börjat lite som ni ser, men jag får ta resten när jag har tid och vågar ändra något.
5. När jag skulle duscha idag så växlade det mellan iskallt, kokhett, iskallt, kokhett.
Jag blev så frustrerad och arg att jag nästan började gråta.
Inte ens i duschen får man ta det lugnt.
6. Jag pratade med Patrik idag och jag vet inte riktigt vad vi kom fram till, jobbigt var det i alla fall.
1+2+3+4+5+6= Dååååålig dag!

I alla fall så ska jag snart sova så jag orkar upp på teatern imorgon, och inte försova mig!
Teater är kul.
Jag ska ha matte med min nya mattelärare också, får se hur det går.

Men jag måste tillägga att en sak har faktiskt varit posetivt idag.
Jag har haft över 40 läsare, bara sådär.
Hur kommer det sig?
Det tycker jag i alla fall är lite kul.
Det piggade upp mig lite.

Fortsätt läs och gör mig glad!

-Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: Joel

Vi har alla dåliga dagar =/

2008-01-30 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback