dåliga sovvanor och guitar hero.

Det är inte lätt när man är liten.
Jag har skaffat mig världens mest sämste tänkbara sovvanor.
Jag blir galen, det går inte att sova om nätterna, helt omöjligt.
Och tro inte att jag inte försöker, för det gör jag banne mig.
Jag måste ta mig i kragen och komma på ett fint knep som gör att jag somnar.
Mamma gav mig ett knep, som hjälpte mig att slappna av, men tror du jag somnade?
Icke då! (Tack endå Mamma.)

Förutom att sova så har jag varit med Jim, Leif, Linda och gänget.
Det är mys, jag tror banne mig att jag har hittat människor jag verkligen tvis med.
Men Pia har fortfarande åkt hem, och mitt hjärta gråter lite.
Om jag får pengar när jag fyller år ska jag ta en del av dem och åka tiil Luleå och hälsa på min nyfunna vän.
Ni vet ibland när man bara känner att man klickar med någon och man bara blir glad i dess sällskap.
Så är det med Pia, hon är helt fantastisk!
Fint att ha något att se fram imot.

Nu är Salem Al Fakir på TVen apråpå ingenting.
Jag är för trött för att skriva något sammanhängande. Ledsen.

Senare idag ska jag i alla fall ner på Kupan med Jim och hitta lite maskeradkläder.
Jag gillar kupan, de har så mycket kul där.
Men för att citera Leif så är det ju en liten skrämmande tanke utifall någon kommer fram och säger "Nämen! Det där är ju mina gammla byxor!" Hemska tanke.
Men pengarna går ju i alla fall till en god sak.
Så det får bli dagens goda gärning.
Jag ska nog spela Guitar Hero också som min käre bror lämnade efter sig (han kan vara snäll han med).
Jag har blivigt som lite besatt av det, och duktig för den delen!
Jim är bättre än mig, men annars är jag bäst.
Eller Johan är nog också bättre än mig, men alla vet ju att trean vinner egentligen.
När vi endå är inne på spel så måste jag tipsa om världens fånigaste men barnsligt roligt spel, som heter Gold Miner.
Man är en liten söt man som ska fånga guld och diamanter med en klo, som man sen får pengar för.
Ibland kommer det så hamsterliknande saker också.
Har du tråkigt och vill fördriiva tid? Klicka
HÄR.

Oh, jag kom på. Jag har fått kritik till min blogg.
Äntligen någon som har något att säga.
Att den är ful visste jag redan, jag är inte så duktig, trots att jag höll på i kanske en hel timme med den. Sen gav jag upp.
Hur som helst så sa Jim att det knappt går att läsa texten för att färgen är så ljus.
Och jag hade mer än gärna ändrat på det om jag kunde komma på hur jag gjorde.
Jag testade mig fram när jag gjorde den här.
HA! Ni får få cancer i ögonen, eller så hjälper någon mig med att fixa den.

Jösses, det var länge sen jag skrev något som var längre än 5 rader.
Nu var jag duktig.
Om jag kunde komma på hur man gjorde så skulle det ligga ett klipp med John Lennon "Imagine" uppe nu.
Men ni får som sagt "Imagine" att det gör det.

Nä, det börjar gå för lågt nu.
Vi hörs.

Jenny Sellsve.


Kommentarer
Postat av: Joel

Din blogg är ju grymt bra! Men du måste kolla på Agges lillebrors blogg! XD Haha! Snacka om insatt! Ivans mode blogg.


http://ivanstyle.fashionblogg.se

2008-01-11 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback