Dunderpatrullen på Meeths (Göteborg). Avundsjuk.

Dåligt uppdaterat nu ett tag, men jag har nästan inte varit hemma i lägenheten på två veckor..
Idag ska jag i alla fall hem till Kall för första gången sedan i jul.
Egentligen så var det meningen att jag skulle ha varit i Göteborg nu med bla Jim, Lemon, Stefan och Pia.
Tänk vad lyckat det hade varit.
Nu känns det så tomt här så jag åker hem till Kall istället.
I onsdags följde jag med Jim, Stefan och Lemon till LT för att de skulle bli utfrågade angående spelningen på Meeths i Göteborg.
Nu är artikeln uppe på LT men jag måste säga att de kunde ha tagit en bättre bild på pojkarna.
Lite besviken på det, annars helt okey.
Gå in och läs den
HÄR.

På senaste tiden har jag faktiskt varit mest hemma hos Jim och myst där med alla andra.
Lagat mat, diskat och lyssnat på när de repar.
Låter kanske inte jättekul, men det var ganska mysigt, trotts att det var många gånger jag somnade i soffan.
Saknar redan att bara kunna gå dit och mysa och vara sig själv.
Men jag blev i alla fall inbjuden av Joel på skräckfilmskväll hemma hos honom imorgon.
Funderar på att gå dit faktiskt, bara pappa kan skjutsa mig.
Får se hur det löser sig med det.

Senare idag ska jag kanske vara med Patrik om jag hinner.
Vi får se vad vi hittar på, kanske tar en trask eller nåt.
Det är skönt att vi är vänner trots att vi gjort slut.
Jag är därmot osäker på om singellivet är något för mig, jag tycker om att ha någon att ta hand om och mysa med.
Men det blir nog fint i slutändan endå skulle jag tro.
Världen är full av människor.
Djur också men det är perverst.

Känns lite trögt att skriva konstigt nog, jag har antagligen lite skrivtorka.
Hoppas på att det går över snart så jag kommer igång.
Jag får nog fortsätta senare tror jag.

-Jenny Sellsve.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback