Fördelsedagskaffe.

Idag mår jag inte alls bra.
Jag känner mig så sjukt sliten med träningsverk och märken över hela kroppen.
Det roliga är att jag knappt vet själv hur det gått till.
Märken har jag i alla fall fått för att jag varot klumpig och gjort illa mig på allt man kan föreställa sig.
Hur träningsverken kommit på plats har jag ingen aning om.
Skrämmande.
Jag kanske kör träningspass i sömnen, det skulle ju faktiskt också förklara hur jag kan äta så sjukt mycket utan att bli fet.
Vi säger att det är så.

Senare idag har jag datorkunskap, det tycker jag faktiskt är rätt roligt.
Får passa på att sätta mig in nu inför nästa år då jag ska välja webbdesign.
Jag har några diskreta fjäskarmetoder faktiskt.
två timmars data har vi varje vecka, det är ganske mycket, men det gåt ju snabbt i alla fall.
Efter data så slutar vi och då ska jag hem till Jossa på fördelsedagskaffe.
Jossa blir stor och fyller 17 idag nämligen.
Tova ska också vara där offcourse och den där långhåriga killen som inte var Balong.
Får se hur det urartar sig.

Nu usch vad jag blev hungrig!
Håller på att svälta här.
Jag måste verkligen gå och köpa bröd sen, för såhär kan vi inte ha det.
Tänk en rostad macka med smör, ost och gruka med ett glas juice till.
Nä, jösses vad det kniper i magen.

Jag får skriva mer sen kanske.

-Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Frank Svart

Haha, den där långhåriga killen som inte är Ballong... xD
Fan vad synd att han nte kunde dyka upp

2008-02-05 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback