Idag är dagen då jag kommer vara svartsjuk.

Hemsk dag.
Vaknade klockan 12 och var pigg!
Jag som hade planerat att sova bort hela dagen tills jag skulle hem till Joel så ja slapp bli så uttråkad, men icke då.
Hade i alla fall en någolunda trevligt natt.
Ringde och pratade med Pia som är i Göteborg, hon med.
Fin tjej det där, ställer alltid upp.
Efter att jag pratat med Pia, ringer Jim mig.
Jag blev glad för att de tänker på mig, så jag inte är helt bortglömd här borta i Kall.
jag hade tyvärr nästan inga batterier på mobilen så det blev inget längre samtal.
Men både, Jim, Pia och Patrik har lovar att ringa mig idag/kväll.
Det är ju den stor kvällen, då dunderpatrullen spelar på Meeths.
Mitt huvud håller på att sprängas av avundsjuka, men samtidigt är jag ruskigt glad för deras skull.
Medanst de är på Meeths eller på nån krog någonstans och har kul, sitter jag hemma hos Joel och ser på skräckfilm.
Inte illa pinkat det heller, Joel är mysig.
Får se vilka som kommer dit och myser.

Imorgon är det i alla fall hemfärd mot Östersund igen.
Har jag riktigt tur så hinner jag träffa Göteborg-människorna om de inte kommer hem för sent.
Ska bli skönt att komma tillbaka till stan.
Mamma och pappa är dock lite oroliga.
Jag har varit sjuk väldigt mycket, och fått en del frånvaro, men som tur är ligger jag inte efter i alla fall.
Jag sköter mig.
Apropå oroliga pappor så frågade far ut mig igår i bilen.
Han frågade om jag var tillsammans med Lemon eller Jim, nu när det är slut med Patrik.
Sen så sa han att jag borde passa på att ringa Joel nu då, så har han lite bättre tajming.
Lite kul att det kom från pappas mun.
Fick också reda på igår av Jim, att han mormor hade frågat ut honom om mig.
För att det var någon i klassen som hade sagt, när hon frågade vart jag var, att "Hon är hemma hos ditt barnbarn!".
Vilken idiot som sagt det vet jag inte, men det var väl lite onödigt tyckte jag.
Det är synd att man inte kan lita på alla sina vänner längre.
Hur som helst är det inte så mycket att göra åt det nu.
Mer än att ta en dusch, jag känner mig sjukt ofräsch.
Sen ska jag packa och fara till Järpen.

Ha bra fortsatt dag.
-Jenny Sellsve.


Kommentarer
Postat av: Ninjapete

"Apropå oroliga pappor så frågade far ut mig igår i bilen.
Han frågade om jag var tillsammans med Lemon eller Jim, nu när det är slut med Patrik."

HAHAHAHAHAHA

2008-02-02 @ 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback