Jag låter timglaset rinna ut i sanden.

Vet ni va?
Jag har tänkt.
Jag struntar i det där med lösenord av olika anledningar.
1. Det blir lite som en besatthet när man har många läsare.
2. Varför vara orolig för något man står för? Jag tänker inte vika mig den här gången heller.
Jag har bara lite otur med stalkers.
3. Jag skulle glömma själv vad lösenordet var efter typ en dag.
4. Det finns fler fördelar med att inte ha lösenord än vad det finns nackdelar.



Så vi lägger lösenordssnacket åt sidan tycker jag.
Man vill ju kunna skriva vad man vill i bloggen, eller har jag fel?
Lite skitsnack och små vita lögner är ju vad som gör en blogg.
Det är ju lite som en dagbok.
I min dagbok jag skrev i som liten står det massor med saker som jag vet inte är sant.
Då kan man ju undra varför jag skrev det, ingen annan fick ju läsa det endå.
Jag har en teori om att det kan vara att jag så gärna ville att det skulle vara så, så jag skrev det som om jag bygde upp min egen värld med bitar ur verkliga livet.
Känner ni igen er? Eller var det bara jag som gjorde sånt?
Men ni kan vara lugna, om jag skulle ljuga här någon gång så är det minimala saker som jag antagligen själv inte kommer ihåg, så jag hittar på istället.
Det är ju endå det vi har fantasin till.

Oj! Klockan är redan halv fyra!
Jösses vad snabbt det gick.
Måste göra mig någon mat tror jag.

-Jenny Sellsve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback