Jenny som Maskerade Rosen.

Just nu sitter jag hemma hos Jim tillsammans med Leif, Linda, Patrik och Jim.
Pia kommer snart också, då blir det kalas.
Det var meningen att vi skulle hem till Simon Lundhag till en början, men Jim och Leif blev avskräckta av tjejen som inte sitter i soffor.
Hon hade bett Per ringa Jim och fråga om inte Leif kunde komma till Simon.
Och när han sa att det ville han nog inte så blev Jim andrahandsvalet.
Smickrande pojkar.
Nä, men jag har väl egentligen inte så mycket att skriva om, utan jag kände bara för att uppdatera.

Men nu nästa helg är det maskerad i Lillsjöhögen för att Carro (som vi var hos på nyår) fyller 18.
Det är Manga-tema och jag ska vara maskerade rosen tror jag.
Vad jag vet just nu är det Jag, Jim, Patrik, Leif, Linda, Carro (såklart) , Anna och Stefan.
Jim ska vara Silor moon och Patrik Ach Ketschup, sen vet jag inte.
Men det kommer nog bli roligt.
På ett dagis skulle vi tydligen hålla till också.
Kan det bli mer spännande?

Patrik och Jim spelar musik, det låter ganska bra faktiskt.
Medanst jag, Linda och Leif lagar mat åt de förstnämda.
Wook/stekta nudlar står på menyn.

Jag ska tvinga Jim att skicka bilderna sedan nyår också snart, så att det blir någon struktur på det hela.
Såhär kan vi ju inte ha det.

Nä nu är nudlarna klara.
Ma höres.

Jenny Sellsve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback