Jenny som webbdesigner?

Slutade tidigt idag, så jag har redan varit hemma i cirka 60 minuter.
Ganska givande dag trots de två lektionerna vi hade.
På metorstiden fick vi papper om tillvalen till tvåan.
Jag har lite beslutångest faktiskt, men vi ska få gå på information på fredag för att ta reda på lite mer.
Jag velar mellan foto, webbdesingn, psykologi och dans.
Det är de jag är mest sugen på, men foto, webbdesign och dans är 100-poängskurser, och jag får bara läsa 150 per år.
Det är lite synd.
Men webbdesign är nog mest självklart faktiskt.
Det lutar åt att välja webbdesign och psykologi nu till tvåan och sen läsa foto och psykologi B.
Känns mest aktuellt för tillfället, men som Bella sa "jag lär hinna ångra mig minst 100 gånger innan jag verkligen bestämt mig".
Men webbdesign hade ju inte vart helt fel, då hade jag kunnat fixa till bloggen lite snyggare, för som det är nu står man ju knappt ut, men samtidigt vågar jag inte ändra något för det kan ju bli värre.
Men det lär lösa sig utmärkt.

Senare idag ska jag och Jim laga mat, det blir nog Amerikanska Pancakes med eventuellt choklad.
Tyckte att det lät gott.
Handla måste vi göra först, så jag ska möta upp honom 16:45 då hans buss kommer.
Vi borde verkligen bli lite mer nyskapande, jag menar, det flesta gånger jag varit där och ätigt har det blivigt Klycklingklubbor och vitlöksbröd.
Jag har gjort någon sallad nån gång också men endå.
Jag lärde mig inte kostcirkeln i lågstadiet i onödan inte.

Nästa vecka är det fördelsedagskalas också.
Jag fyller 17 på onsdag och då kommer familjen och sen på fredagen är det med klassen i Krokom.
Det kommer noh bli helmys tror jag.
Det kommer ju bli ett till kalas, men inte förns runt den tjogonde skulle jag tro.
Fast än är det bara måndag på den här veckan.

Imorgon har jag i alla fall EOS igen, ska bli kul.
Jag gillar Magnus våran musiklärare, han är så lättsam.
Sist så fick jag spela trummor, det var kul.
Vi har i och för sig matteprov också, det är mindre kul.
Men jag tror att jag och tre till kommer få sitta och gå igenom först i studiegården.
Jag har ju valt att ha extrahjälp för det går lite trögt för mig i matte.
Det är inte det att jag inte kan eller tycker det är svårt, det är bara så långtråkigt och enformigt.

Nä, nu känns det som om det är färdigskrivet för det här inlägget.
Uppdaterar imorgon om jag hinner.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback