Var stark!

Ibland rasar marken vid fötterna.
Det händer alltid de bästa, varför?
Pia, bara så du vet finns jag alltid här för dig.
Jag älskar dig och du är så underbar, kom ihåg det.
Var stark min videkiss!

Själv så har jag väl inte heller världstur, allt känns jobbigt och segt igen.
Eller på vissa plan är jag lättroad, tex kolla på när Leif spelar Zelda och Lemon och Jim repar.
Men skolan är en pina just nu känns det som, orkar inte med något alls, mer än teatern.
Det är det som får mig att gå dit varje dag.
Singel har man gått och blivigt också.
Ja, jösses.
Vad hände med barndomen?
Skrapsår på knäna och my little ponny-hästar som gick sönder.
Nä, det var tider det.
Kors i krösamoset vad tiden går.

Nu ska jag sova, det blev ett kort inlägg i natten.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: Hanni

"Ibland brukar jag känna för att träna, då lägger jag mig i soffan och väntar tills det går över" - jag med!!!

Postat av: Pia

Älskar dig

2008-01-15 @ 22:20:36
Postat av: Joel

Var inte så konservativ ;) =)

2008-01-23 @ 21:52:00
Postat av: Frank Svart

Va? nu har jag missat något. Att du blitt singel. (fast det är ju inte helt sant eftersom du är gift med mig och Jos :P)

Prata med mig vännen. Jag finns alltid för dig.

2008-01-24 @ 19:55:06
URL: http://bloggis.se/tovasol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback