En solig dag.

Eftersom läsarantalet skjöt ihöjden igår när jag skrev så bestämde jag mig för att ge det ett försök till.
Jag skulle ju som sagt på BUP idag men försov mig självklart, precis kvart över tio vaknade jag, och det var då jag skulle befinna mig där.
Men det gick bra, jag tog första bästa buss utan att sminka mig, äta eller borsta tänderna.
Kände mig väl inte helt på topp, speciellt inte när jag har världens största munsår heller.
Men men, när jag kom fram fick jag i alla fall en macka och en kopp te.
Då kändes det lite bättre.
Vi pratade lite om hur jag ska orka med allting eftersom jag inte haft någon ork nu på senaste och är sjuk hela tiden.
Hon sa att jag borde börja äta järntabletter och sånt, speciellt också med tankte på att jag är vegeterian.
Men det blir nog bra det där, bara jag får tillbaka orken och blir riktigt frisk någon gång.
Nu har jag nyss vart ut och mött lillebror också, han skulle hem till Kall och skulle ge tillbaka min lägenhetsnyckel.
Fint väder är det ute också, det är skönt.
Förut idag blåste det inte ens, då var det perfekt.
Jösses vad jag längtar till sommaren nu, hade inte vart helt fel att kunna sitta ute på balkongen med laptopen och skriva, inte helt fel alls.
Just nu är det ju fortfarande jättemycket snö ute så det känns ju lite surt om jag ska vara ärlig.
När snön försvinner kommer vårkänslorna och det är nästan det bästa, när man verklugen känner att sommaren är på väg och det börjar bli plusgrader ute.
Men men, nog om det.
Övrigt idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske laga någon mat och städa lite så Jim blir glad.
Men nu ska jag ta det lungt ett tag innan jag börjar.

-Jenny Sellsve.


Kommentarer
Postat av: Joel

Man får lätt järnbrist om man är vegitarian :/

2008-03-10 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback