Här har ni!

Jaja, hemskt vad ni tjatar.
Jag får väl lägga upp ett inlägg så ni blir nöjda då.
Jag skulle egentligen lägga upp det där om Sveriges flickor, men jag har ännu inte hämtat min kamerasladd så det får vänta.

Igår så var det "inflyttningsfest" här hos Jim, fast bara med de få nämsta och en till.
En trollkarl tittade förbi och förbluffade oss med korttrick, han var riktigt skicklig faktiskt och hade utseendet till fördel.
Tråkig nog så var han en av de mest egenkära människorna jag mött så han sjönk lite på skalan.
Leifs ex var här också (hon bjöd in sig själv).
Hon var bara allmänt otrevlig och oförskämd, inte alls rolig att umgås med.
Försökte man säga något så skrek hon bara och dunkade huvudet i bord fönsterbrädor och annat som hade en hård slät yta.
Och i morse (ja, just det, hon fick till och med sovplats här trots att det egentligen inte gick) så bara tog hon för sig av mitt godis jag sparat jättelänge och satte sig vid min dator utan att fråga mig om något av det.
Så gjorde hon med allas saker i och för sig.
Men men, nu vet vi hur det gick och jag är inte pepp på att umgås med henne mer, så hårt som jag försökte vara trevlig och snäll.
Minsann.
Annars var det en trevlig kväll trots att jag blev trött redan vid 23:00-tiden.
Det tråkiga var att Pia har åkt hem till Luleå nu, så nu är det inte alls lika pepp och roligt längre.
Men men, hon kommer tillbaka till påsklovet i alla fall, och då ska jag hålla mig frisk så vi kan umgås ännu mer!
Klockan 01:00 kom jag till sängs skulle jag tippa på, och då var jag minsann tröttare än Tord, och hostade som en Gnu.
Nu ska jag snart till sängs igen för imorgon ska jag upp på BUP (första dagen på lovet, jag vet det suger).
Jag ska i alla fall kolla det här med sömngruppen så det blir någon fason på det.
Nej, nu släckte Leif lampan så jag ser knappt vad jag skriver.
Godnatt!
Inlägget är by the wy tillängat Joel Wulff (för det är det mesta du läst).

-Jenny Sellsve

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

finbakgrund

Postat av: CAZZIS

Godnatt :D

2008-03-02 @ 21:48:04
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Joel

Tack tack =)

2008-03-10 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback