Kaos med kladdkaka.

Idag är det torsdag och lovet har gått fortare än jag vet inte vad.
Men imorgon ska jag hem till Kall och kanske åka skidor, hoppas på det i alla fall.
Får se om jag tar med mig besök också, men det beror på, men hoppas på det med.
Nu håller jag på att koka nudlar till mig, Jim och Leif, orkar inte göra något ansträngande, jag har ju faktiskt bakt idag.
Både bröd och kladdkaka.
Det roliga var att när jag hade gjort den första kladdkakan och skulle ta ur den ur ugnen så bara rasade alltihop och kladdkakan hamnade på golvet, i ren panik kastade jag mig på golvet och med hjälp av en kniv försökte jag fösa upp allting i formen igen.
Just vid det tillfället kommer Leif in i rummet och börjar asflabba.
Jag och kladdkakan som ligger på golvet och ålar. Perfekt.
Nej, jösses vilket kaos, men roligt var det.
Situationskomik.
Nu ropar leif och säger att maten verkar vara klar så jag ska gå och se till den, jag glömde nämna att leif diskar.
Otroligt.
Aja.
Matdags.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback