Nästa hållplats, Kall.

Nu sitter jag på bussen på väg hemmåt till Kall.
Jag har Jim med mig, och ha sitter bervid med sin dator (förvånande?) och gör musik.
Jag hoppas att det finns mat när vi kommer hem för jag är vrålhungrig.
Jim har förresten aldrig varit hos mig, och inte ens i Kall överhuvudtaget.
HAHA! Vet ni vad som hände nu? Just precis i detta ögonblick kom en man och satte sig i sätet framför Jim och fällde ner sätet så mycket han bara kunde, Jims dator fälldes ner och man kunde se en viss frustration i Jims ögon.
Jösses, resan börjar bra. Vi som inte ens åkt förbi Lugnvik ännu.

När jag kommer hem till Kall så hade jag i alla fall tänkt att på lördag (om det är fint väder) så ska jag och Jim ut och åka utför.
Finns faktiskt en backe i Kall, tro det eller ej.
Jim tror att han ska slå ihjäl sig så jag planerar att ha en sån där sele runt honom om han inte kan bromsa.
Fyndigt va?
Hoppas verkligen på fint väder så vi kan åka, det var sjukt länge sedan.
Mer än så hade jag väl inte att säga, jag ska försöka orka uppdatera bloggen oftare i alla fall.

-Jenny Sellsve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback