Påsklov i Mälgåsen.

Hej och hå, nu är jag tillbaka.
Just nu sitter jag i Mälgåsen med Jim och hans syster Nina, och de snackar en massa och jag förstår hälften, om ens det.
Men mysigt är det. Jag stromtrivs trots att det är mitt ute i skogen (jag är i och för sig van vid Kall).
Hans Pappa är helskön och hans syster är trevlig och Jim älskar jag ju. Fina fisken.
Har suttit och spelat måla-gissa-spel (som jag inte kommer ihåg vad det heter) med Jims familj och skrattat och hatt oss.
Imorgon är det "påskbord" med alla igen, och på tal om mat så fick jag världens godaste vegeratiska hamburgare med massa kul på som Jims pappa hade gjort.
Faktiskt godaste jag ätigt på länge, jag som alltid har varit imot att ha något annat än ost på min hamburgare, har fått en ny syn på det hela.
Händan efter blir det massor med kul på mina hamburgare.
Hur som helst så ska vi snart sova, men vi väntar på att vi ska ha fört över en film från min dator till Jims dator.
Det tar lite tid.

Nu är det påsklov också, jag ska städa lägenhet och flytta in till Jims lägenhet, det kommer bli perfekt.
Mer pengar över och umgås med Jim hela dagarna (när han inte jobbar).
Hade tänkt hinna med att åka till Kall till min egen familj också.
Hade faktiskt inte vart helt fel.

Nåväl, nu är du läggdags, hade bra gott folk och glad påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback