Stressad Jenny med mackan i handen.

Här sitter jag i väntan på bussen samtidigt som jag äter min frukost.
Två stycken välrostade mackor, det är fin frukost det.
Jag ska till skolan och försöka leta rätt på mina papper som jag slarvat bort.
Det är sista dagen för anmälan om vilken kurs man vill gå i tvåan.
Känner mig en aning stressad, ohja.
Sen har jag mentorstid, ska prata med Sara angående min höga frånvaro (jag har varit sjuk som ni vet) sen så hade jag hoppats lite på att vi ska få de där satans tröjorna vi beställde för evigheter sen, men det lär vi ju inte få.
Nu ska jag gå om 10 minuter så jag har lite brått, kanske skriver mer senare ikväll, vi får se.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: Joel

Lycka till!!!!!!!!

2008-03-10 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback