Datakunskapen.

Hej på er.
Huvudvärk idag också, men jag kände att jag var tvungen att gå på datan i alla fall.
Så nu sitter jag här i väntan på att Kalle ska förhöra mig på Nätverk VG och sen MVG, lite segt eftersom det är många före mig.
Fint väder är det ute också, jag hade tänkt att gå ut med bollen och sparka lite sen när jag kommer hem och jag orkar.
Länge sedan nu. Sen så ska jag väl laga mig någon mat och söka lite mer jobb.
Paniken börjar arta sig känner jag.
Det var någon som skrev i förra inlägget att jag kunde ju bli 18 och börja på svenskadagbladet, men det är lite svårt att skynda på födelsedagsprocessen liksom.
Nu är det snart min tur så jag rundar av här.
Hade bra.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback