Fotboll med knoddarna.

Nuru! Nu har jag spelat fotboll.
Jag, Jim och Stefan gick till Lugnviks fotbollsplan för att sparka lite och väl där träffade vi en hög med barn som jag frågade om det ville spela lite.
Vi körde killarna mot tjejerna och tjejerna vann såklart.:)
Men det var ganska jämt trots allt.
Nu så är jag lite smått svettig så jag tänkte kasta mig i duschen och svalka mig lite. Skönt.
I helgen skulle det bli fest i Krokom tydligen, men vi får se om jag orkar med mitt tunga huvud, känner att jag behöver plugga lite också, nu när jag endå är igång liksom.
Men vi får se hur det blir. Allt kan ju hända.

Men helgen efter det dåru, då blir det mys.:)
Jag, Nina (Jims syster) och Unni ska mysa här hemma hos mig eftersom Jim ska åka till Portugal med jobbet och steka den lyckas osten.
Tråkigt att vara utan honom men roligt att få umgås med tjejerna, jag tycker om både Nina och Unni, de är mysiga.
Vi hade tänkt att ha lite mys, se på någon film och bulla upp med diverse godsaker.
Just nu är jag i alla fall heeelt slut i huvudet och känner bara fö en god magosorbé, det hade varit himlen just nu, helt klart.
Anyhow så får ni ha det förträffligt så hörs vi.:)

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback