Idag är dagen efter efter gårdagens dag.

Åhå gott folk!
Idag är det fredag och jag och Jimi ska bege oss mot Kall över helgen.
Det ska nog bli mysigt tror jag, men innan dess måste det städas här, ser verkligen ut som om en orkan varit här.
Jösses. Valborgs fel tror jag.
På tal om valborg så var det helkul, först mys här hemma, sen åkte jag hem till Bella på middag med tjejerna.
Skönt med lite killfritt för ett tag och bara snacka lite skit.^^
Men sen ville tjejerna dra på någon fest och jag kände väl att jag hällre drog ner till badhusparken för att vara med Jim och gänget.
Så, det var precis vad jag gjorde.
Vi hade det trevligt, drack öl och smirnoff ice.
Pratade lite i telefon med mor hann jag med också, berättade för henne att om polisen ringde var det för att jag hade kissat på allmän plats.
Helt sjukt att det inte fanns några som helst typ bajjamajor eller så, så vart skulle jag annars ha uträttat mina behov?
I slutet av kvällen kom i alla fall polisen fram till oss och ville se veta hur gammal Leif var och tog i från Henke hans dricka.
Mig kollade han inte.
Jag antar att jag såg rätt nykter ut (det var jag också).
Efter denna incident så begav vi oss hem, Jim gick i rask takt och jag hann knappt med, hans svar på varför var "det är så skönt att trycka på när kroppen säger ifrån men huvudet säger gå."
Okey tänkte jag och hängde på.
Sen så pratade jag lite i telefon med Anton Nilsson också, det var verkligen länge sedan man hörde av honom.
Vi bestämde att vi skulle dra ihop ett gäng av gamla klassen och umgås, bra idé tycker jag.
Snart börjar ju skolan så då är det ju läge att dra ihop ett gäng.
På tal om skolan så måste jag plugga på data-provet som jag ska ha om ca två veckor.
Täkte att Jim skulle få hjälpa mig med dett, han som kan.
Får väl kanske göra det i Kall om det hinns.
Det kommer ju som sagt vara lite folk där.
Mamma, Pappa, Ronny, Johan, Siu-sin, Jim och jag, och djuren såklart.
Nej, nu ska jag börja diska så jag avlutar med en mysbild.

Jag älskar att bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback