Jag är kär idag.

Hej på er!
Jag är lite kär idag, eller ja, lite extra sådär.
Jag har just varit på teater (stand-up) som helt klart var sevärd, vilket kroppspåk den mannen hade, blev lite förtrollad.
Sen så hade jag ju Jim med mig också, han jag, Nina och Gun satt och mådde gott och skrattade.:)
Sen när jag kommer hem nu och läster Stina-lee's blogg blev jag ännu lite mer förälskad.
Jag vet inte vad det är, men jag tycker om henne, hon är en bra förebild för andra osäkra kvinnor.
Hon är modemedveten men absolut inte dum för det.
Jämför man med alla dessa andra kända bloggerskor är hon ju ett geni.
Jag blir glad när man ser att det finns vettiga människor där ute.

Imorgon hade jag i alla fall tänk att tjata lite på Jim med att påbörja bloggbyggandet.
Jag längtar lite efter att få en egen hemmagjord blogg som jag själv designat.
Då kommer jag absolut att skriva mer än vad jag gör nu.
Men just nu har jag starka funderingar över om jag ska ta mig ett varmt skönt bad eller om jag ska förknyta mig snart.
Det lutar åt bad för jag har en super-sovmorgon i morgon.
Jo, det blir nog bad.
Sen så jag har jag funderat på lite foto-idéer och jag tänkte ta någon dag då jag drar med mig Annika och fotar henne en solig dag.
Så sjukt vacker som hon är spirar idéerna.
Synd bara att hon inte förstår det själv, men det ska vi banne mig ändra på.;)

Nej, nu tror jag mig bestämt att jag ska resa mig från datorn en stund och hoppa i badet, eller vi får se hur jag gör.
Men ni får ha det så bra och älska med varandra.:D

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback