Problem.

Lite problem med hemsidemakandet.
Jag och Jim är oense om hur det ska vara, han vill ha det inramat allting och jag vill att det ska vara stilrent fast utan ramar och en skön lättsam färg, men han förstår inte hur jag vill ha det dessvärre.
Lite synd, vi får se om jag blir tvungen att lära mig allt själv för han blir galen på att jag inte förstår, får väl självlära mig lite och sen be honom hjälpa mig med det mer avancerade så slipper vi missförstå varandra hela tiden.
Ingen där ute som är duktig på hemsidor och har lust att förklara för mig lite skulle jag bli glad.:)
Tror det går lite lättare om jag visste mer.

Bara att slänga in din mail så hör jag av mig.:)

-Jenny Sellsve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback