Skolan tränger på.

Hej och hå.
Skola imorgon och jag har fortfarande huvudvärk som satan.
Datakunskap har jag också imorgon och massa andra jobbiga lektioner.
Får se om jag inte har dunderhuvudvärk imorgon också så kommer jag.
Jag måste hur som helst gå på gumpan och datan så mycket vet jag, spelar ingen roll hur sjuk jag är då.
Måste måste måste.
Tur att skolan snart är slut så man kan pusta ut lite.
Skulle verkligen inte sitta fel med sommarlov nu faktiskt, det enda som fattas nu är ett jobb så jag kan bo kvar här.
Skulle verkligen vara surt om jag blev tvungen att flytta hem bara för att jag inte har ett jobb, jag som söker som en tok.
Nu tror jag i alla fall att jag ska ta och avrunda och kanske försöka hitta någonstans jag kan lära mig mig lite om design av hemsidor.

-Jenny Sellsve.

Kommentarer
Postat av: Micke

bli 18 och börja jobba på svenska dagbladet :p

2008-05-08 @ 01:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback